منتدى الحكومة لاشهار المواقع والمنتديات
اهلا وسهلا بك زائر ان كانت هذة اول زيارة لك فيرجى التكريم بالتسجيل لتكون عضوا مميزا فى منتدانا

تحياتى المهندس:محمد الشربينى

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود 4rekce733kx9

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Pbjb44fsu1t7

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Ttokd0w7kjs0
اهلا وسهلا بك زائر ان كانت هذة اول زيارة لك فيرجى التكريم بالتسجيل لتكون عضوا مميزا فى منتدانا

تحياتى المهندس:محمد الشربينى

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود 4rekce733kx9

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Pbjb44fsu1t7

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Ttokd0w7kjs0
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحكومة لاشهار المواقع والمنتديات

الرئيسيةبوابة احنرتفيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود

كاتب الموضوعرسالة
العشري
مشرف قسم الشروحات والكيفيات
مشرف قسم الشروحات والكيفيات

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Empty
مُساهمةموضوع: كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود   كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 12, 2011 6:19 pm

:ةة:

:قق:

حمل المراكز من على الصفحة دى

:طط:

وعيش

اولا مركز رفع الميجا ابلود

الصور

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Xnamtcqmak7h

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Oqykfklxdnnv

:قق:
مركز رفع2 جيجا لرفع الملفات

الصور

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Eaxy9j62j4xs

انتظر لحظات وشوف الصورة دى بعد ما رفع

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Deyf17gf29fj

مركز رفع عرب شير للصور وهو من اجمل مراكز رفع الصور وبقائها للابد متتحذفش نهائى

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Wkwdz57pay8v

بنتظر دقائق لما يقلب الصفحة الى الصفحة دى وناخد الرابط الموجود

زى الصورة دى كدة

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود Eni1a98uy1zt

بعد كدة نروح على الميديا فاير بس فية ملحوظة لما يكون الميديا فاير على اكثر من رابط الافضل متحملش من علية ولا ترفع علية لية بقى بيبقى فى اخطاء فى فك الضغط عنة

الرفع زى الصورة كدة

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود V4a4fjfy3ksu
بعد كدة هتلاقى الصفحة دى اضغط

مكتوب فيها كايك هير اغط عليها وبعد كدة اضغط براوز واختار الملف المراد رفعة

واضغط ابلود وانتظر حتى يتم الرفع وبعد كدة هناحد الرابط

بعد كدة مركز رفع الربدشير
انظر الصفحة دى
كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود R3nruivt77mx

وبعد كدة هتظهر الصورة دى
كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود 528o68830vd0

وكلة على هذة الطريقة كل مراكز الرفع براوز وابلود وشكرا

:بب:
:ضض:
:ىى:

كيفية الرفع على مركز الرفع وبالاخص المراكز اللى انا رافع عليها فى هذا المنتدى وبالصور مركز رف الميجا ابلود
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» النهاردة يا مهندسة ميسة نتعلم الزاى نحط المواضيع والبرامج داخل المنتدى من الاول الى الاخر وبالصور
» كود ترحيب بشكل رائع جدا زى اللى فى المنتدى عندنا ومتجرب وشغال
» كود الدخول السريع اعلى المتصفح كالتومبيلات زى اللى موجود عندنا فى المنتدى
» كيفية عمل توقيع فلاشى فى المنتدى بالسوتش ماكس والشرح بالصور وبالتفصيل
» مراكز رفع للصور والملفات وباحجام كبيرة جدا وتعتبر من افضل مراكز الرفع على الانترنت على الاطلاق